Efektowny content – sposoby promocji

Kiedy wchodzimy w jakiś biznes logiczne jest, że musimy się promować, jednak co może nam pomóc w takim promowaniu?
Jakie sposoby możemy wykorzystać, aby się skalować?

Podstawową kwestią jest

Produkt wejściowy

Czym jest takowy produkt wejściowy?
Może to być na przykład e-book w którym pokażemy jak powinien wyglądać biznes w którym jesteśmy, oraz co z czym się łączy.
Warto opisać oraz podać konkrety jak działać w naszej branży, a także rozwiązać kilka podstawowych problemów w naszej branży.
Każdy chyba wie, że biznes jest to ciągłe rozwiązywanie problemów.
Jeśli posiadamy bloga czy też profil na Instagramie możemy zachęcić do jego śledzenia, w ten sposób tworzymy grupę odbiorców oraz bazę klientów.
E-book to doskonały produkt wstepny, czemu?
Ponieważ jest produktem z niskim ryzykiem wejścia.
Jedyne co musimy zrobić to stworzyć wartość czyli treść, a resztę możemy zlecić wydawnictwo, jednak wtedy
otrzymamy około 40/50% ze sprzedaży, prowizja jest duża, jednak ci sami klienci mogą w przyszlości zapłacić nam dwa razy więcej, więc chyba warto, prawda?

Ciekawe promocje

Innym ciekawym pomysłem na efektywne promowanie contentu to Promocje, dlaczego?
Każdy kocha promocje, kiedy przykładowo obniżymy coś o 20% oraz damy do tego ładną ofertę handlową, a także
mały bonus nasz content zyska wiele nowych wielbicieli.
Do promocji możemy podpiąć

Mailingi

, czyli maile sprzedażowe, jeżeli napiszemy skuteczny mailing wzrost sprzedaży wzrośnie kilkukrotnie, dlaczego?
Efekt perswazji.
Dobrym pomysłem jest zorganizować co jakiś czas konkursy czy też bony rabatowe, to także działa i przyciąga wielu nowych klientów do naszego contentu.

Efektywność w promowaniu własnego contentu to rzecz która nas doprowadzi do sukcesu, jednak kiedy brak efektów, co dalej?
Mailingi, produkty wejściowe, ciekawe promocje, czy też specjalne wydarzenia to rzeczy które mogą nas bardzo przyblizyć do dalszego rozwoju.
Dlatego warto zadbać o nie, a jeżeli ich nie potrafimy poprosić lub nawet zatrudnić kogoś do tego.

Author: 3dlaboratory.com.pl