Podstawa sukcesu w sieci
Sposobów na odniesienie sukcesu naszej firmy czy przedsięwzięcia w sieci jest wiele. Nie ma jednej, ściśle określonej, “złotej” receptury na powodzenie, ale za to jest wiele czynników, bez których można śmiało stwierdzić, że proces nie miałby najmniejszych szans na realizację. Chyba najważniejszym z nich jest efektywne pozycjonowanie naszej strony. Jest to czynność wprost kluczowa dla marketingu internetowego, nie dbając o nią możemy pożegnać się z wszechstronnym rozwojem naszej firmy czy też strony. Ani nie będziemy generować ruchu, ani przyciągać nowych klientów ani zachowywać starych.
Pozycjonowanie co to jest?
Pozycjonowanie, w dużym uproszczeniu mówiąc, to takie dopasowanie treści umieszczanych na naszej stronie, a także optymalizacja “budowy” naszej strony w ten sposób, aby jak najlepiej wpasować się w algorytmy wykorzystywane przez roboty wyszukiwarek internetowych, które to generują największy ruch w internecie. Innymi słowami, jeśli po wpisaniu frazy kluczowej w wyszukiwarkę, nie możemy znaleźć swojej strony lub też znajdujemy ją na szarym końcu listy wyników to najlepszy znak, że trzeba się zabrać za pozycjonowanie – pozwoli nam ono umocnić swoją pozycję w branży e-commerce i piąć się coraz wyżej w rankingach. Szczególnie kluczowe dla tego procesu jest właśnie optymalizacja kodu, uporządkowanie treści zamieszczanych na naszej stronie, rozbudowanie tych, które generują największy ruch i usunięcie tych, które tego ruchu nie generują.
Najnowsze komentarze