Wartości niesione przez daną reklamę są często związane bardzo ściśle z aktualnymi trendami, które preferuje społeczeństwo. Obecnie duży nacisk jest kładziony na ekologię i problemy związane z ochroną środowiska wyniszczonego przez gospodarkę. Marketing jako swego rodzaju filozofia działania musi brać pod uwagę tego typu elementy, ponieważ sama jakość produktów nie zawsze wystarcza aby odpowiednio je zareklamować. Dodatkowy atut jakim jest dbałość o środowisko naturalne może zostać wykorzystane w każdym przypadku.
Bez względu na branżę, reklama powiązana z taką właśnie pozytywną wartością zapewni większy sukces i sprowadzenie nowych klientów. Jednak nie wystarczy tu pojedyncza akcja, ponieważ nie wprowadzi ona większej ilości nowych klientów. Widząc, że przedsiębiorstwo jest nastawione jedynie na zysk nie popierając przy tym żadnych społecznych działań, niechętnie skorzystamy z jego usług. Poprawa lokalnego środowiska może spowodować zwiększone dochody i stały przepływ klientów gotowych do nawiązania trwałej współpracy.
Najnowsze komentarze