Forma a przekaz

Liczne obrazy i dźwięki atakują nas każdego dnia przypominając, że żyjemy w czasach wszechobecnego marketingu. Ma to zarówno pozytywny, jak i negatywny wpływ na nasze samopoczucie często uzależnione od tego typu bodźców. Mimo, iż nie każda reklama stanowi wartościowy przekaz, coraz częściej w tej branży zwraca się uwagę na połączenie go z odpowiednią formą. Każdy produkt wymaga innego przedstawienia, a i sami klienci stanowią grupy docelowe, do których reklamodawcy się dostosowują.

 

Przekaz zawarty w reklamie jest niemal tak samo ważny jak forma, gdy ta druga jest prosta i bez zbędnych podkreśleń. Często większy sukces odnosi prosty bilbord podkreślający znane nam wartości niż krzykliwy, kolorowy film irytujący odbiorców. W zależności od prezentowanego tematu, do promocji produktu używa się różnych trików mających wpłynąć na odbiorcę i zachować w jego pamięci kluczowe informacje. Współczesny marketing to właśnie próba połączenia formy z przekazem bez uszczerbku dla któregokolwiek z nich.

Author: 3dlaboratory.com.pl