Współcześnie obserwujemy znaczny wzrost popularności reklam w postaci multimedialnych. Jednak to często bezpośrednie dotarcie do klienta pozwoli skutecznie przykuć jego uwagę i zachęcić do nawiązania współpracy. Ulotki rozdawane nam na ulicy każdego dnia są właśnie reklamą, którą każdy z nas odbiera w zupełnie inny sposób, a wszystko to zależy od formy i treści. Umiejętne wykorzystanie niewielkiej przestrzeni jest kluczem do sukcesu, ponieważ męczący i długi tekst jest jednym z najczęstszych przyczyn wyrzucania tego typu reklamy.
Za to skuteczne okazuje się być umieszczenie kalendarza czy innych długofalowych informacji, dzięki którym potencjalny klient będzie chciał zachować ulotkę, a co za tym idzie, przyzwyczaić się do informacji na niej zawartych. Podświadomość odkrywa tu kluczową rolę, dlatego tak samo chętnie wykorzystywane są elementy kontrowersyjne, ciekawe, tajemnicze czy wzbudzające w nas silne emocje. To dzięki nim jesteśmy w stanie zapamiętać firmę oraz kojarzyć ją z określonymi produktami lub usługami.
Najnowsze komentarze