Inwestycja jaką jest budowa pozytywnego wizerunku firmy stanowi dziś nieodzowny element świata marketingu. Obecnie obserwujemy znaczny wzrost znaczenia wartości prezentowanych przez daną firmę oraz ich urzeczywistnianie. Wszelkiego rodzaju promocje spotykane w sklepach są sposobem na poprawę wizerunku firmy. Osoby zatrudnione na stanowisku promotorów marki mają za zadnie zaprezentować produkt, podkreślić jego wysoką jakość oraz zapewnić klienta o doskonałym wyborze.
Znajomość historii producenta jest tu kluczowa ponieważ również dzięki długoletniemu istnieniu danej firmy na rynku zyskuje ona zaufanie. Bezpośredni kontakt z klientem jest ukierunkowany nie tyle na samą sprzedaż, co właśnie na budowaniu odpowiedniego wizerunku. Polecając dany produkt jednemu klientowi zapewnimy, że poleci on go również swoim znajomym. I tu również w grę wchodzi bezpośredni kontakt, ponieważ ma on znacznie większe pole do zapoznania się z jakością produktu, niż w przypadku reklam multimedialnych czy innego typu prezentacji.
Najnowsze komentarze