Wiele z form prezentowania całej marki lub poszczególnych jej produktów coraz częściej skupiona jest wokół elementu zaskoczenia. Bez względu na formę, czy jest to multimedialne przedstawienie, bilbord w środku miasta czy też rubryka w gazecie, każda reklama ma na celu podniesienie sprzedaży i ogólnego wizerunku firmy. Coraz bardziej wymagający odbiorca oczekuje dziś coraz większej kreatywności oraz reaguje na elementy budzące określone emocje. Producenci, którzy posiadają w swoim budżecie dużą ilość pieniędzy przeznaczoną na marketing oraz budowę wizerunku dochodzą do wniosku, że kicz przestał być skuteczny.
Widz chętniej pozostawia włączoną reklamę, gdy ta zawiera treści wartościowe nawiązujące do codziennych sytuacji oplecionych odrobiną dobrego humoru. To właśnie na takich fundamentach buduje swoją opinię wyrabiając własne zdanie. W późniejszym czasie logo danej firmy będzie kojarzył właśnie z wartościami, które przedstawia i wysokiej jakości produktami, z których chętnie skorzysta.
Najnowsze komentarze